Pages

13 Mayıs 2012 Pazar

Eva Green'inin evrime çakış açısı.

  Rambo  mambo italiano , tutti frutti , eva green , strüktürel yapılar, peligom , çağdaş mimarlık  , ulan yaz okuluna kaldık sıçtım ,acıktım lan , çok abazayım , eve çıkmam lazım , EVVV , KADIN , daha çok KADIN , içki içki içki , içki kadın içki kadın , kadıııııın , budu köfte , izmir köfte, izmir de midye , kokoreç , deniz , tatil , final ödevleri ,oluklu mukavva, yaz okulu , yaz ,bacak, güzel bacak, bacak bacak, meme, kadıııııııııın , bikini, mayokini , hay senin tikini , olmadı pipini , pappi cisse , pappi chulo , popo popo popolar , apolar , kovalent , apo , sert ünsüzler, sert ünlüler, ünlü ünsüzler ,  şerefsizler ,manyak herifler , çılgın bakireler ,  bıktım ulan bıktım , siktirn gidin lan , noluyor, evet tmm sakinim . İşte bu şekilde salakça düşünüyorum .Zihin yapısı farkısı.  Bu olay kendi içinde amaçsızca ilerliyor ilerliyor ve ilerliyor.. Şimdi bir kağıda küçük bir kare çizin . Sonra yanına aynı şekilde bir kare daha .. Bir kare daha.. İstediğin kadar çiz işte laf olsun diye bu kadar uzattım izleyici .Böyle kağıtta bir sürü kare olacak . Sonra bu karelere iyice bak çünkü o kareler sana girecek öhehehe. Şaka. Aslında o kareler sensin.(vaaaauaaay) Eehehehe. Ulan hergün aynı yataktan kalkıp aynı soruları kendimize sorup aynı bunalımlara giriyoruz işte . Karesin kareyiz kareler . Hayatta herşey aynı . Her an yeni bir kare . Herşeyin durmandan tekrarını yaşıyoruz . Sonra götüm kadar bişey değişiyor ve buna evrim diyoruz . Yok lan götüm değişmiyor . Götüm aynı göt! Küçük bişey değişiyor işte. Ama götüm değil ! Götüm de götüm . Böyle çoğul konuşunca da sanki 250 kişi bir cadde de toplanmış VE BUNA EVRİM DİYORUZ diye bağırıyor anasını satayım . Olsa güzel olmazmıydı . Aha şimdi muhafazakarların hışımına uğrayacağız . Başka bir grup bize taşlı sopalı saldırıda bulunacak. Çevik kuvvet araya girecek . Girme çevik kuvvet araya girme . Götüme gir götüme . Go to me the can but the !  Olum çok fena yazıyorum lan . Hastasıyız dedeeeee! Evet ne diyorduk . Vajinalar sokağını arayan erkek milleti , penis atlı prensine kavuşamayan kadıncağızlara karşı . Temel de bu var taam mı . Sonrası hep aynı . Dark city diye bir film var bildin mi ? O filmden tek farkımız bizim dünya da güneş var . Zaten güneş olmasa gitgide şüphelenicem bu yaşantıdan . Bir dk ! Lan zaten şüphelendiğim için yazıyorum bunları . Öf cidden sıkıldım şimdi . Kısaca yazıyorum . Sana hayatının en sıkıcı şeyini söylüyorum izleyici ! Hergün aynı lan aynı işte ! Aynı şekilleri birleştirip birleştirip yeni birşeymiş gibi kendini kandırıyorsun . Hakkaten yuh ! Malsın mal . Oha sana. Bunun farkına varamadın mı höhöhö ! Vardın mı ? Yalan. Varmamışsındır . Hadi hadi.. Bak o kadar yazdım bunun farkında olan tek kişi benim biliyorum . SAKSI DEĞİLİM BEEEEEEEN . Bir tek ben biliyorum . En çok ben biliyorum. Uyuyucam ben ya . Moralim bozuldu şimdi. Resmen boşuna yazdık .Ha ne yazdım ki . Zeki olan anlar ! Harbi moralim bozuldu . Hepiniz biliyormuydunuz lan bunu .Yok hacı ben nasihat veremiyorum. Godoşsunuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder