Pages

15 Mayıs 2012 Salı

+19 - 1 = İlişkilere tersten bakış ..

-Akıl oyunlarında bir sahne vardı. Russell Crowe barda tanıştığı hatunun tekine lafı uzatmayalım ben seninle birlikte olmak istiyorum tarzı birşeyler söylüyor. Hatun da tersliyordu tabi ....
 
 Şimdi öncelikle son günlerde belaltı çalışıyorum ama azgınlık durumlarından değil onu söyleyeyim. Belki de öyle ne bileyim yahu . Ben de insanım sonuç itibariyle. Şunu demek istiyorum gerçek hayatta keşke hatunlar gelip bu gece seninle birlikte olmak istiyorum falan dese ben de hımss kem küm edip bunu düşünsem sonra da ters tepsem falan . Ne hoş birşey olurdu bu . Ha böyle şeyler oluyor tabi ama genel durum böyle değil. Düşünsene izleyici .. Hergün bir sürü hatun geliyor seninle olmak istiyorum diyor.Türlü türlü dişiğğğ. Hayat ne kadar güzel değil mi . Ya o değil de ben hakkaten abazayım galiba. Bu yazı biraz özele kaçmaya başladı . Neyse zaten okusa okusa ziyaçığım okur . Onunla bu konu da aynı ortak payda da buluştuğumuza emin olduğum için ortada bir sorun yok demektir. Şimdi Eva Green geliyor bana yavşıyor falan :D Ben de istemiyorum . O kadar çok talep var ki ben ne yapayım arkadaş . Vay anasını . Gerçekçi olup Eva Green i istiyorum . Sonra Eva bana bir içki ısmarlıyor .. Eva nın eve gidiyoruz .. Sabah kalkıp ismimi falan soruyor . Sonrasında zaten hiç hatırlamayacak. Evet lan varım bu olaya . Kadınlar bu konuda neden isyan ediyor ki ? İstediğin herifle yatıyorsun işte .Yok ismimi unutmuş yok beni kullandı. Bırak kullansın kardeşim , sen eğlencene baksana .Varsın Eva'cığım ismimi unutuversin . Dert mi lan bu . 

-İlişkilerden konu açılmışken ..

    Şimdiki normal ilişkilere bakıyorum da gitgide tüketici toplumun kapsama alanı içerisine girmiş duruyor. Yirmi - otuz sene öncesinde ki ilişkilerde çiftler daha sabırlı ve anlayışlı olma çabasında saygı falan derken evleniyorlar dı ve uzun bir süre devam ediyordu bu evlilik . Ayrılmak istisnai bir durum. Bir de şimdiki zamana gel . Resmen karşılıklı tüketim söz konusu . Bu tüketim o kadar farkında olmadan yapılıyor ki . Bir süre sonra sevgilinden sıkılıyorsun , bu bana göre değiller başlıyor . Sonra ipi kesiyorsun . Zaten evliliklerde de ayrılmak ayrı bir moda oldu . Bu tüketim olayının bokunu çıkarttık . Bence herkes birbirini öpsün , barışsın.. Az insan olun lütfen . Biraz anlayış biraz sabır biraz da saygı . Ulan ne gerizekalı insanlarız biz . 

2 yorum: